god natt

nu ska jag snart sussa, ska upp halv åtta imorgon,börjar halv tio.Skönt!Pappa och brorsan har fixat min data nu , jippi! så nu blir det inlägg ofta.På onsdag efter skolan ska jag träffa mamma utanför skolan och ta hem hunden ,så det ska bli kul , men lite obehagligt att åka tunnelbana från skantull med hunden .
Men nu kommer lite kul bilder från tidigare, puss alla / eran andrea!



1)M i c h e l l e , F e l i c i a & L u i s a, s y s t r a r
2)S h a n n o n, ä l s k l i n g
3)L u i s a & M i c h e l l e
4)R e b e c c a,J a g & L o u i s a

5) J a g, F e l i c i a & K o s s o r n a
6) G a m m a l   b i l d   p å  m i g

Kommentarer
Postat av: indra

saknar dig å michelle å alla :/

2009-02-03 @ 21:14:54
URL: http://indralala.blogg.se/
Postat av: luisa

TAAAAAAAAAA BORT FÖRSTA BILDEN PÅ MIG :O:OO:O:O:O:O

jag ser ut som en nööööööööööööööööörd .

älskar dig andrea . ochdet kommer jag alltid göra gumman !

2009-02-07 @ 14:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0