god natt

nu ska jag snart gå och lägga mig,är super duper trött och ska upp tidigt imorgon.Det är nämligen min tur att ta hand om Mika...blää... och här sitter jag helt osminkad och ofixad. usch. och i min sexiga PJ också.. hm..måste köpa en ny.kanske imorgon:)Okej,något att se fram imot. Eller juste!Väskan också ofc:)Och så ska jag och mamma kolla på BHar till mig!Great. växer ur mina på två månader...blää. och alla säger att dom är avundsjuka på mina bröst.men jag vill ju inte ha dom,eller, det blev lite fel..klart jag vill ha,men inte så stora..någon som vill dela?

Kommentarer
Postat av: Louisa

Jag är inte avundsjuk hahahha (aaa) Godnatt:**(även om jag typ har vaknat nu ^o))

2009-02-27 @ 11:32:15
Postat av: Anonym

Du tog bort min kommentar!! lipa

2009-02-27 @ 11:39:33
Postat av: Anonym

oj skoja, de stog att du gjorde de hahahha (a) :$ (a)

2009-02-27 @ 11:40:04
Postat av: andrea

Men louisa,du har ju för fan lika stora själv näsyan:)

2009-02-27 @ 11:52:32
URL: http://forgettingitall.blogg.se/
Postat av: Louisa

Haha nästan, men inte lika ;DDD

Och jag störde mig på att texten var så stor när man kommenterade, man måste scrolla så mkt då xD

2009-03-03 @ 17:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0