god morgon ?

idag vaknade jag av att pappa stod och skrek från undervåningen att jag och min storebror skulle vakna.inte kul! så jag gick ner och kollade på tv med mammi. igår hann mamma gå  och lägga sig innan jag hann fråga,men syrran kom hem 20 minuter senare,så jag och hon satt och gosade i soffan med pappas snarkningar från andra soffan.hihi! idag ska jag inte göra något speciellt.Städa på rummet kanske. Och Jaqueline har piercat näsan:)Jag vet inte hur det ser ut än , men det är säkert super fint!
och det är någon som har loggat in på min pea och skrivit till Leyla och ändrat min press... synd att den personen inte kunde göra en snygg press åtminstone:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0