get to know me

Namn:Andrea Milojkovic
Födelsedag: 26/1
Smeknamn: Pecka Dea-.-
Ögonfärg:Blå grå
Hårfärg: Rödbrunt
Längd: ca 1,60 .. 
Högerhänt/vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Vattuman
Skostorlek: 38/39
Är dina föräldrar skilda:Nej
Dålig vana: Biter på naglarna,not good 

FAVORIT
Färg:
 gult:)
Sport: Haha ingen
Godis: Choklad
Affär: Gina Tricot
Helgdag:lördag
Årstid: Alla

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär:
 yes
Rymt hemifrån:
Halvt , höhö
Sovit utomhus: Nej
Spytt i skolan: Nej
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: Haha , mycket mycket
Varit på scen: japp 
Retats: Jupp

DU
Svär:
Jaa ,hela tiden..
Sjunger bra: aldrig
Duschar dagligen: Varannan
Vill gifta dig: aa
Kommer överens med dina föräldrar: mjaa, ibland
Äger en ipod: Hade två men en gav jag bort  till min kusin ,och den andra vart snodd 
Sover med gosedjur: JAPP!:D

THIS OR THAT
Pepsi/cola: 
cola
Mc donalds/burger king: Burger King
Choklad/vanilj:  Cholklad!
Jordgubbar/blåbär:  jordgubbar
Kött/vegetarian:  kött
Tv/film: tv
Adidas/Nike:
Adidas
Kakor/paj:  kakor

KAN DU
Gå ner i splitt:
nej...
Skriva med båda händerna: Nej
Vissla: haha nope:) 
Blåsa en bubbla: 
JAA !
Ha dina ögon i kors:
Japp:)
Nudda näsan med tungan: JAPP!:D

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade:
Min syster:) 
Du pratade i telefon med: 
Mamma
Du kramade: Mamma
Du skällde på:Min syster
Du sportade med: kommer inte ihåg:S

SENAST DU
Skrattade:
 Vet inte :S 
Grät:igår kväll 
Filmen du såg: Another cinderella story 

VAR ÄR DU?
Vad ser man utanför ditt fönster:
 Min gård
Lyssnar du på musik nu: Nej,fösöker få igång den--
Vad har du på dig:  Jeans linne och munkis
Vad är det på din musmatta: Ett peacetecken ,blommor och mina kompisars namn:)

ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med:
 tre
Dricker du mjölk:Jaa.
Person du hatar mest: Hoppas han vet
Vad borde man uppfinna: NYTTIGT GODIS:D !
Är du ett hälsofreak?: aldrig :O
Värsta vädret: Storm
Bästa vädret:Regn och solsken:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0