förlåt

förlåt för den dåliga uppdateringen igår.men precis när jag skullle skriva ett inlägg så slutade internet fungera,igen. Men igår på SO:n så hade jag skit kul för att jag och Louisa hade gått upp och köpt godis  kiosken på rasten så vi satt och åt lite i smyg och Gabriel,Louisa och Jesper körde ''bröst-basket'' igår på mig,inte kul... Efter skolan gick jag och Louisa till Ringen och jag köpte två par super söta örhängen från H&M ett par i silver och ett par i guld.Och så gick vi till coffee house och jag köpte en Chai latte och  vi gick till Det ny öppnade Kicks och letade present till hennes brorsa. Det vart en Axe sak :S När jag och Marina kom hem så fixade vi lite och efter ett tag kom Alice och Linn.Till middag gjorde vi tacos och Alice stekte upp majs , och det vart super gott, och till efterrätt vart det choklad mousse på marräng botten,med en massa mängder av godis,MUMS! Efter maten gick vi på en promenad med hunden och sen satte vi på Batman filmen. Fast jag somnade efter 45 minuter haha. Och pappa väckte mig genom att han pratade skit högt och stog bredvid mig, fast Marina hade sagt åt honom att vara tyst eftersom att jag sov.Och som pricken på i:et fick jag ta bort två av madrasserna från min säng innan jag kunde gå och lägga mig eftersom att Linn och Alice skulle sova på dom.great! Och när jag skulle hämta USb-kabeln i Marinas rum så såg jag hur rent det var så nu har jag bestämt mig för att städa mitt rum , man ser knappt golvet.
ha en bra dag allihopa!Kram Andrea



B i l d   e t t : m i t t   g o d i s   : ]
B i l d   t v å : j a g   o c h   R e b e c c a   p å   b u s s e n .
 B i l d   t r e : j a g  o c h   L o u i s a   p r o v a r   s k i t   s n y g g a   s o l g l a s ö g o n   p å   H & M .
 B i l d   f y r a : ja  g   o c h   L o u i s a   p r o v a r   so l i s a r   p å   G l i t t e r .
 B   i   l d  f e m : J a g   o c h   L o u i s a   p r o v a r   s o l i s a r   p å   G l i t t e r .
B i l d   s e x : J a g   o c h   L o u i s a   p r o v a r   s o l i s a r   p å   G l i t t e r , i g e n . .
B i l d   s j u : M a r i n a s   s e x i g a   H e a t h   L e d g er   s k y l l t .  
B i l d   å t t a : T å r t a [ :
 

och nu får jag inte glömma att berätta att lilla jag har sminkförbud i en vecka-.- 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0