förlåt..

..för den dåliga uppdateringen .Men imorse var det chill i soffan och sen när mamma kom hem åkte vi till farsta c och där köpte jag en tröja och ett par trosor och sen fick jag också en halsduk och en pandoraberlock av mammi.Vi åt lunch där,kinamat,det var grymt gott. Och när vi gick till dna för att kolla om dom hade fått in den där väskan så sa dom att dom hade fått in den i deras affär i stan!Så jag och mamma åker dit imorgon.Och då får jag den väskan jag har längtat efter!YES! Gissa om jag är glad?:D Och igår så gick det inte att sätta på filmen,så jag började stress platta håret och tappade plattången och försökte fånga den i luften så smart som jag är och brände mig på tummen... Inte alls skönt kan jag säga.så jag kunde inte ens platta klart mitt hår för att det gjorde så ont!Så nu har jag en liten blåsa på min tumme:(

Tröja från Indiska 99,50kr

Halsduk från Åhlens 149kr

Trosor från Vila 49,50kr

Pandora berlock från Två Hjärtan 240kr

Och så en bild på mig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0