forever 21

ikväll kom pappa hem med japanmat från någon resturang i Hammarbysjöstad. Super gott. På kvällen fick jag vara ensam hemma med Mika som ligger och springer i sömnen.skit gulligt. Ikväll tyckte jag inte att någon i melodifestivalen var speciellt duktig:S Fast efter melodif. smsade jag lite med Jaqueline,det kändes bra tycker jag. Jag hittade lite saker på forever 21 .Me Like.Imorgon kommer jag förmdligen inte göra något speciellt, men på måndag kanske vi ska ha tjejkvällen ju.Om det går med minilägenheten och om ALMA SVARAR NÅGON GÅNG:@ God natt!

My god.Vad har hänt med bilden!?:S

Kommentarer
Postat av: alma

älskar den där cupcake tröjan ! har kollat på den typ 1000000 gngr men aldri köpt :S och du menar väl issa ? för jag har ju svarat ? :S

2009-02-22 @ 09:19:47
URL: http://almas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0