farsta och burger king

Jag och mamma åkte till farsta och jag köpte två t-shirtar, en svart vit randig och en beige vit randig.Och så fick jag en kjol och som alla hjärtans dag present fick jag en body lotion från The Body Shop som luktar papaya . Jag tänkte köpa den där väskan men den svarta var slut!!!! FUCK! vart skit sur! Men innan vi åkte hem så köpt vi mat från burger king och då vart jag glad igen [:  haha. Ikväll ska vi kolla på melodifestivalen hos Michelle och dom.Det ska nog bli kul:) Och imorgon åker jag kanske till IKEA! WOHOO!!!

899:-


  479:-

229:-
PUSS ALLA! NU STICKER VI TILL MICHELLE[:TREVLIG KVÄLL!

Kommentarer
Postat av: alma

har en sån matta , och en bokhylla fast den ''ligger'' ner , haha :)

2009-02-15 @ 13:47:14
URL: http://almas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0