design

Usch,är skit sur på mamma! När jag gick när för att ta mat så säger hon att vi inte ska åka till IKEA bara för att straffa mig!Men vafan bullshit!Hon hatar att åkte och shoppa eller göra nånting alls med mig!Varje gång vi gör nått så klagar hon efter en timme på att hon har ont i ryggen ,fast det är ju sant ändå(hon har opererat ryggen två gånger och haft jätte mycket problem med ryggen) .Men hon har inga problem med att följa med på Marinas tråkiga handbollsmatcher som tar typ 100 år!Så nu är jag piss sur!Men nog om henne.Jag har ändrat min design lite,vad tycks ? Hoppas den uppskattas.Headern kanske inte är den bästa , men jag ska fixa den någon dag när jag orkar mera:) Min data är ju så himla seg!jag ska gå ner nu och kolla på tv,skriver kanske senare.
Puss alla! Love you all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0