dålig uppdatering!

igår kväll hade jag super duper kul!Vi hade ansiktsmask och kollade på dåliga filmer och åt en massa massa godis!Vi hyrde filmerna Another cinderella story och Shark Swarm.Båda var dåliga:) Fast vi kollade inte klart på shark swarm,den var super lång och hajarna såg ut som en meters fiskar och filmen var från 2008 ,men när det var under vattnet så såg allt ut som i nemo filmen.-.-Haha.Jag somnade runt tre och vaknade runt elva imorse av att jaqueline skakade mig och sa att min mamma hade ringt två gånger...dumma unge:( Efter ungefär en halvtimmes vila i sängen gick vi hem till mig och åt frukost. Sen gick vi tillbaka till lägenheten,vila och städa. När vi hade städat klart åkte Louisa Alma och Issa hem och jag och Jaqueline åt lite och sen sprang hon till bussen medans jag kollade klart på slutet av Big Fish med Marina och hennes kompis Alice. Runt klockan sex gick mamma och jag och hämtade mat och sen började jag och syrran att kolla på Twilight ,men vi ska kolla på Greys Anatomi , och sen fortsätter vi kolla på Twilight! Laddar upp bilderna från igår lite senare!Puss alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0