dålig igen

Hej bloggen.Idag hade vi en ganska rolig dag i skolan.Första lektionen var svenska med Berna, vi skulle göra dikter men alla sprang typ om kring och skrev namndikter om varandra,t.ex.
A lltid the best!
N oggran
D rogad
R oligast!
E go licious
A ndi
typ..haha.Efter svenskan hade vi bild,och alla satt och pratade ,efter som att Anna-Marie inte var i rummet. Sen var det lunch dags,och jag började må dålig,så jag gick upp till skåpen och efter en kvart? så började vi,och då hade vi Engelska med min mentor,Katja ,fast vi kollade på nån dokumentär om gevär och skolskjutningar(om det nu är ett ord?) Vilket var lite obehagligt ,men väldigt intresant,vi ska kanske se klart den imorgon eller nästa vecka. efter engelskan gick jag hem,fast vi hade bara en halvtimmes matte kvar,och vi skulle bara sitta i datasalen och spela spel.På tunnelbanan träffade jag Marina,min storasyster,så vi gjorde sällskap hem och när jag kom hem åt jag lite och sen somnade jag i soffan.Några timmar efter att jag vaknat så gick jag och mamma till grillen och köpte mat.Och jag som ska börja försöka äta nyttigt... Men nu ska jag fixa en ny header!Puss allihopa!

Världens sexigaste

Kommentarer
Postat av: alma

HAHAHA SYND ANDREA ! Jag gjorde bättre namndikt :)

2009-02-18 @ 19:37:07
URL: http://almas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0