borta

idag har varit en lång lång dag.jag städade lite på mitt rum och gick ner och kollade på Batman filmen med pappa.I slutet var jag uttråkad och gick och satte mig framför datan och kollade på IKEAS hemsida. Jag hittade en jätte snygg vit byrå med fyra lådor,en snygg vit hylla och en snygg spegel och lite smått och gott.Och nästa helg ska vi dit och kolla på dom sakerna , JIPPI!När Marina kom tillbaka från sin match kollade vi på början av en riddares historia med Heath Ledger,ofc.Runt klockan sex åkte familjen till Bettan och Emir och åt middag medans jag och Marina var på övervåningen med deras söta små barn , Alina 10 och Maja 6 och Bulan , deras goa lilla hamster : ) Jag hade ganska kul faktiskt.Till middag åt vi kött med potatis och sparris och klockan åtta var det Melodifestivalen som gällde. men nu ska jag och Marina kolla klart på filmen ,
 puss alla, skriver kanske senare, Kram Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0