Är det verkligen insidan som räknas?

När jag läser folks bloggar och kollar deras kommentarer så är det en massa massa människor som kommenterar deras utseende och det gör mig så jävla sur. Ens kropp är väl det man själv borde få bestämma över ? Fine ,jag är inte direkt smal , lite på den plussigare sidan kanske,och jag är väl inte sådär super nöjd med min kropp,men jag tar inte åt mig om folk kallar mig fetto eller något, fast  ifall folk skulle börja kalla mig det varje dag så skulle jag nog börja ta åt mig.Det är ju vissa dagar jag är rätt så nöjd med min kropp , men andra dagar fattar jag inte varför just jag har den kroppen. Och bloggare som står imot alla kommentarer och fortsätter ha sitt självförtroende ,dom personerna är dom jag ser upp till. Och det här med att folk säger att dom faller för insidan och inte för utsidan,men om man tar en skitful person med världens vackraste innre, och en super snygg person med det äckligaste innret man kan hitta,vad går man till då ,snyggingen eller den fula ?
Kram Andrea


jag och luisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0