090210

Idag gjorde jag klart min nescessär !:) vart super nöjd faktiskt.lägger in bild sen. Ikväll får vi gäster ,eftersom att det är mammas fördelsedag. Fast gäster och gäster kan man väl inte kalla dom ändå , Morfar och Familjen R .Michelles familj,våran bonus familj som jag brukar kalla dom.Men jag har ju känt dom i snart tretton år,och det är väl ganska länge ? :) och som ni kanske ser ( om det syns ) så har jag ändrat min design, hoppas den uppskattas av er läsare.På slöjden har jag nu börjat med ett gossedjur.Hoppas den blir söt.När jag kom hem från skolan så var det första jag gjorde var att bråka med syrra-.- men hon är så himla barnslig/självisk.
skriver senare med bilder .
kram Andrea


Kommentarer
Postat av: Michelle

<3ses sen<333

2009-02-10 @ 18:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0