saker ni inte visste om mig

♥Det jag hatar allra mest är fötter.
♥När jag var liten ville jag heta Cesar men fortfarande vara en tjej.
♥Jag har världens sämsta självförtroende.
♥När jag gick i sexårs vart jag kallad tomat för att jag blir röd i ansiktet när jag gråter.Sen dess har jag haft jätte svårt med att gråta framför mina kompisar.
♥Jag har ett ärr i pannan från när jag sprang in i en dörr.
♥Jag hatar mitt leende.
♥Den personen jag hatar allra mest är den ända personen jag någonsin litat på upp till 100%.
♥Jag har blivit kallad fetto hela mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

♥Den personen jag hatar allra mest är den ända personen jag någonsin litat på upp till 100%.



det är väl inte jag=(?

2009-04-29 @ 16:52:20
Postat av: Michelle

♥Jag har blivit kallad fetto hela mitt liv.



jag tycker du är jättefin<3 Älskar dig Andrea



(det var jag som skrev kommentaren över)

2009-04-29 @ 16:53:32
Postat av: andrea

nej det är inte du,jag älskar ju dig:)

tack gumman,du med <3

2009-04-29 @ 19:30:30
URL: http://forgettingitall.blogg.se/
Postat av: becka

andrea! lyssna i på sånt där! du e fett fin, söt oxå :) älskarej <33

2009-05-06 @ 08:41:01
Postat av: Anonym

tack becka, älskar dig med!<33

2009-05-06 @ 19:30:53
URL: http://forgettingitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0