pause

Hej sötisar!

Nu kan jag inte hålla mig borta från bloggen längre.Alla dagar förra veckan förutom tisdagen var jag med kompisar.Typ Sonja Louisa Rebecca och Felicia.Den här veckan har jagvarit med Felicia varje dag.Idag bråkade jag med Felicia så jag stack hem till henne för att snacka,och när vi snackade började hon garva och då började jag garva ochdå kramade hon mig och sa förlåt och det jag säger är:MEN NU FÖRSTÖRDE DU JUUU AAAALTL!JAG KOMMER JU INTE IHÅG VAD DET VAR JAG SKULLE SÄGA.
haha. Det bästa med dom här veckorna har väl åtminstone varit värmen? så himla najs! mellan 15 och 20 grader nästan varje dag!och klockan nio ikväll är det ju greys anatomi.Jag kommer inte missa det.Me love!

Egentligen hade jag hemprov tills imorgon,och jag tänkte göra det idag...Men mitt jävla prov är borta!Skit bra!

Imorgon är det valborg och då ska jag träffa Jaqueline och sova där och på kvällen ska vi ut och träffa hennes kompisar och skit.Mysigt värre!

Remember?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0