one day left

Idag slutade jag 13.35 och då gick jag och var med på Sonjas och Louisas lektion.Efter skolan gick vi omkring i ringen och köpte fetto saker och sen kom mamma dit och lämnade Mika hos mig eftersom att hon skulle på möte i Marinas skola.Så vi gick med henne mot Nytorget och satte oss på en bänk  i solen ch chillade och lyssnade på musik.Efter lite mer än en timmes chill i solen gick vi till sonja och hämtade Lucifer(?) hennes lilla hund och träffade Felicia som kom ut med sin lilla vovve Yasmin.Och det var jätte gulligt för att Lucifer stod och skällde på Mika hela tiden.Haha.Sen gick vi till nån skolgård och hade chill och sen stack Sonja hem och jag var lite med Felicia och Louisa efter dryga 20 minuter så stack jag hem med lilla Mika som var jätte trött när vi kom hem:)Och idag fick jag min hämnd på Felicia,för i fyran så hade hon en hund som var en schäfer(?) och sa busspå till henne så att Furia gick imot mig och jag vart skit rädd...Och idag var Felicia super rädd för Mika.Ha!








1)Jag Sonja och Louisa,Fast som tur är syns jag inte.
2)Haha,dagens inköp...
3)Jag
4)Sonja och Louisa
5)Mika Louisa och Sonja
6)Sonja och Lucifer
7)Yasmin och Felicia

Kommentarer
Postat av: felicia

ommgg!!! :o jag ser fett konstig ut, och min hand :o<3 LOVE U

2009-04-02 @ 19:15:18
URL: http://barafeliciaa.blogg.se/
Postat av: sonja

haha fina bilder andrea ;] <3

ja obožavati ti.

2009-04-04 @ 11:26:11
URL: http://sdiatchenko.blogg.se/
Postat av: sonja

haha fina bilder andrea ;] <3

ja obožavati ti.

2009-04-04 @ 11:26:12
URL: http://sdiatchenko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0