fullt hus

God kväll ?
har fösökt få igång min skärm ett bra tag nu så att jag kan skriva:)
igår åkte jag till Jaqueline och sov där,för det mesta hoppade vi studdsmatta.Jätte kul! Sen gick vi och handla med hennes lillebror och åt och sen hoppade vi lite till,spelade data,gjorde lite mer och sen kolla på film och somnade.Imorse vaknade vi av att min pappa ringde på min mobil-.- eftersom att vi skulle fira min brorsa som fyllde 20 förra veckan:) Så först åt vi frukost hoppade studdsmatta och sen så följde Jaqueline mig till bussen och på hemsidan stod det att den gick 13.25 men sen ser man ju hur den åker förbi 12.20 !? Så jag ringde och sa det till mamma eftersom att det tar dryga 30 minuter att åka hem från Jaqueline och jag hade ganska bråttom. Skulle vara hemma13.00.Så ringde mamma upp mig lite senare och sa att det var cirka tider...Great.Så jaqueline satt med mig och väntade på nästa buss som kom efter en halvtimme.När jag äntligen kom hem så vart det bråttom med städning.Runt två kom dom första gästerna,Thomas Marie och lilla Casper 3år,Senare kom Bettan och Emir och deras döttrar Alina 10år,och Maja 7år,efter sen halvtimme kom Kristijans kompis Adam och sen Johan Dennis och Maria.Och först lekte jag lite med casper och sen gick jag och Marina ut till parken med Alina och Maja och klättrade och skit. Sen när vi kommit hem igen kom michelle och co efter cirka 20 minuter och gjorde oss sällskap.

*alinas mobil ringde*
Michelle:Kan hon svara i telefon?:O
Jag: Hon är tio michelle-.- ...


Haha blondie:) Senare på kvällen efter att alla gått kom morfar och vi åt middag och hade det mysigt:)Och jälvklart kollade jag sen på One tree Hill och Gossip Girl.Nu ska jag alldeles strax sova,har ju skola imorgon..usch!





Jag var i luften när Jaqueline tog den här jätte heta bilden...Men ibland får man offra sig för bloggen:)

Och nu är det Jaquelines tur att offra sig:)


Misslyckat




brownie with blue eyes ♥ blondie with brown eyes


Och juste,igår på vägen hem till Jaqueline så hoppade en kille som heter rasmus på bussen,och det vart lite pinsamt eftersom att hans kompis frågade chans på mig åt honom när jag gick i fyran och felicia skrek till rasmus som var lite längre bort :MEN ÄR DU DU DUM ELLER!?TROR DU DET SJÄLV!??
Hahah,sköning där:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla sötnos kan du ta bort några av bilderna där jag ser miffo ut ? taack :D<33

2009-04-20 @ 15:50:01
Postat av: jaqueline

det var min kommentar ;)

2009-04-20 @ 15:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0