dålig uppdatering

Hej alla sötisar:)
Igår så laggade min data så att jag inte kunde använda den,så det vart inget inlägg.Men igår var jag med sötisen Michelle och vi åkte först till skärholmen centrum och kollade lite och fikade på espresso house.Självklart chai latte för min del. Sen efter lite mer än en timme i SKHLM så åkte vi in till Slussen och promenerade till t-centralen och kollade lite.Och efter en halvtimme där åkte vi till götgatsbacken och var där i en halv timme och sen åkte vi hem och skilldes åt.Senare på kvällen runt tio gick mamma jag och marina och hämtade upp mika den lilla sötnosen.Och hon hoppade upp på mig så fort hon såg oss:)
Idag har ja varit i skolan,och efter skolan gjorde jag Rebecka och sonja sällskap till Medis och Sonja skulle vara med Felicia,hennes kille och Felicias kille,och dom skulle mötas i Björnsträdgård,så jag fick ju träffa sötnosen Felicia då också innan jag åkte hem!När jag kom hem låg jag och degade i soffan med Mika.Nu på kvällen har jag kollat på Ugly Betty och desperate Housewives. Love it!


En gammal gammal bild på mig när jag har svart hår.Oh my god ,fattar inte vad fan det var jag tänkte...
Inte världens vackraste bild,men vad gör det ?

Laddar upp bilder från idag och igår imorgon. Nu ska jag lägga mig i sängen med en film och sova.Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0