090416/090417

Hej sötisar!
Igår skrev inte jag,så det kommer nu.
Igår efter skolan var jag en liten stunde med Sonja och Louisa och vi gick till Ringen och sen mötte vi upp Felicia.Så först köpte vi bröd och sen gick vi och satte oss vid nytorget och chillade.Sen gick vi hem till Sonja och då gick vi ut med Lucifer(sonjas hund) och sen behövde hon sticka för hon skulle på examen skit. Så Felicia ringde Mimmi och hon kom ut och vi gick till Mcdonalds och jag och Felicia köpte en varsin liten menu och hade lite krig...Cola ,snorloskor,pommes och ketchup i håret och på kläderna...inte trevligt.Så vi gick till BK och köpte glass och tog lite bilder på varandra och hade det flumm och sen gick vi till Felicia men då behövde Louisa gå hem.Och jag tvättade mitt hår hos Felicia och vi bytte väska,men jag viill ha tillbaka min:) och sen följde dom mig till tuben och jag stack hem.Så jag kom hem runt halv 9 och gick ut med mika,kollade på tv och somnade på dirr.

Imorse försov jag mig,skulle vara i skolan 8(?!) men vaknade halv 8 och missade första lektionen.Sen efter skolan gick jag och Sonja och mötte upp Felicia som var med Tim och vi gick hem till Sonja och hon gick ut med Lucifer och Sen stack vi till Slussen och träffade Andre(sonjas ex) Daniel(Felicias kille) och nån Emil(?). Så stod vi och hngde där och felicia kletade rynkkräm i mitt annsikte.Men behöver jag verkligen det ? Och det var inte så kul för mig för jag känner ju typ ingen av dom killarna-.-och sen stack tim och senare stack dom andra killarna så vi skulle gå därifrån till Donken och då såg vi Desiree Nilsson inne på pressbyrån eller nått och jag vart väl lite högljudd. Hehe.Så gick vi till Donken och chillade och dom åt och sen skulle vi träffa deras kompis Emil(en annan emil) och på vägen dit så dampade jag på felicia,kommer inte ihåg varför,men då sprang hon bakom hörnet och in i en butik och då så fanns det gratis öronploppar som vi tog och alla gick omkring och skrek och sen när vi gick in på en gård så var det en gubbe som skällde på mig för att jag skrek för mycket och tog sönder en leksak(?) som jag inte ens gjorde,jag satt på den,det var en sån här liten bil skit. Och sen kom emil och Sonja och Felicia behövde kissa så vi gick hem till honom snabbt så att dom fick göra det och sen stack vi till slussen och träffa andre emil och daniel igen och vi gick till typ björnsträdgård och chillade och det var as tråkigt så jag fick damp och stack hem,haha.När jag kom hem åt jag och mamma och sen kollade jag på tv.



har en massa bilder från igår och idag,men orkar inte ladda in nu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0