090415

Heejsan sötisar!
Idag har jag varit i skolan och haft det tråk som vanligt.Slutade 13.35 och väntade på Louisa Sonja och Rebecka eftersom att dom  hade mentorstid/matte.När dom slutade åkte vi till Skanstull och Rebecka åkte hem och jag Louisa och Sonja fortsatte mot Louisa och där var vi en liten stund,och sen gick vi ut en liten stund och sen behövde jag gå till Ringen och möta mamma,så jag och mamma lämnade in min mobil och fick lämna in den igen ,fast dom behövde skicka den till verkstaden och sen skicka tillbaka en ny mobil.Woho.och det bästa är väl att jag kan byta den mot vilken mobil jag vill och bara betala pengarna som saknas!Sen när jag kom hem somnade jag i soffan och då kommer marina fram och drar sin hand i min panna.

Marina:varför sover du fööör?
Jag:Men vad fan låt mig va jävla kärring!!!!


Och sen kommer mamma fram och försöker väcka mig och petar på mig,och när jag sover rycker jag till och ändå fortsatte hon,så jag råkade slå till henne på armen,och inte speciellt hårt,men tydligen tillräckligt för att hon skulle på damp på mig.Och sen kommer marina igen och tar alla kuddarna och då får jag seriös damp!
MEN VA FAAN LÅT MIG VARA JÄVLA KÄRRINGAR!!!KAN NI INTE BARA HÅLLA FUCKING KÄFTEN NÄR JAG SOVER!?!? JAG FUCKING HATAR DIG MARINA DIN JÄVLA BITCH!

Så alla vet..När jag sover,väck mig inte...


Haha,bild på mig för 2(?) år sen,älskar utsikten!
San Marino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0